POLITICA DE RETUR SI POLITICA DE SCHIMB

Daca ati cumparat un Bun de pe site-ul www.magazinuldeetichete.ro, apartinand S.C. DAIC SYSTEM S.R.L, acesta denumit in contiuare VANZATOR, beneficiati de POLITICA DE RETUR SI POLITICA DE SCHIMB. Va asiguram ca, in calitate de beneficiari ai produselor si serviciilor noastre, aveti dreptul prin lege ca in termen de 14 zile calendaristice sa puteti returna bunurile achizitionate fara a fi necesar sa motivati acest lucru, valoarea bunurilor achizitionate fiindu-va returnata.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui BUN (produs) sau de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunurilor achizitionate de pe www.magazinuldeetichete.ro

Pasii de urmat in cazul  in care doriti sa returnati sau sa schimbati un produs:

  1. Verificati POLITICA de RETUR si/sau POLITICA DE SCHIMB
  2. Completati online formularul de retur/schimb
  3. Departamentul Relatii Clientii va va contacta in cel mai scurt timp pentru a va ajuta in solutionarea problemei.
  4. Refaceti coletul, in care trebuie sa va asigurati ca exista certificatul de garantie in original (daca este cazul), o copie dupa factura, bunurile achizitionate (cu etichetele de identificare intacte), in starea in care v-au fost livrate, in ambalajul original nedeteriorat sau incomplet, fara urme de uzura sau zgarieturi si sa includa toate accesoriile. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  5. Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii de achizitie.
  6. Completati formularul AWB in care
    • La Expeditor: completati adresa dvs.  si numarul de telefon
    • La Destinatar: completati adresa S.C. DAIC SYSTEM S.R.L

Ce se intampla dupa ce returul dvs. a ajuns la noi:

  1. Verificam integritatea si starea actuala a produsului receptionat
  2. Departamentul Relatii Clientii va va contacta telefonic si in scris pentru a va comunica starea produsului si suma care va fi restituita, care poate fi cuprinsa intre 0 % (bun consumat, deteriorate, etc.) si 100%  (suma restituita integral, bunul fiind conform)
  3. Restituirea sumei se va face in maxim 7 zile lucratoare de la data expedierii e-mail-ului de confirmare de la punctul 2.

POLITICA DE RETUR (formular retur)

Se aplica pentru:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre client, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
  • Produsul nu corespunde din punct de vedere tehnic cu asteptarile dvs. (Vedeti POLITICA DE SCHIMB)

Din motive usor de inteles sunt excluse de la aceasta regula sunt:

  • Etichetele executate la comanda (stanta noua / etichete pretiparite)
  • Aplicatii software care au fost deja descarcate online.
  • Consumabile desigilate sau consumate.
  • Etichetele de identificare ale produsului sunt deteriorate sau lipsesc
  • Echipamente care au un numar de serie diferit de cel inscris in certificatul de garantie

Nu se pot returna produsele aflate in una din urmatoarele situatii:

  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
  • Echipamentele care prezinta deteriorari fizice
  • Echipamente care prezinta o utilizare intensiva
  • Au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la receptionarea Bunurilor si nu a fost completat formularul de retur
  • Au trecut mai mult de 5 zile calendaristice de la completarea formularului de retur si produsul nu a ajuns la sediul magazinuldeetichete.ro

POLITICA DE SCHIMB (formular schimb)

Daca doriti sa schimbati produsul cu un alt bun din gama noastra de produse, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa office@magazinuldeetichete.ro in care va rugam sa specificati numarul comenzii, produsul pe care doriti sa il schimbati cat si produsul inlocuitor.

Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, va putem ajuta sa alegeti un alt model cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dumneavoastra sau restituirea lor de catre noi.

Atat returul produselor cat si schimbarea produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, SameDay,  sau direct la sediul nostru. In cazul returului prin serviciul de curierat oferit de SameDay, costurile de transport sunt suportate de catre vanzator. Utilizarea unui alt serviciu de curierat semnifica suportarea transportului de catre cumparator.

Cade in sarcina cumparatorului sa comande curierul, sa completeze corect AWB-ul si sa se ocupe de trimiterea produsului la sediul S.C. DAIC SYSTEM S.R.L